منتدي سليم عبد الباسط سليم

منتدي سليم عبد الباسط سليم


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
Cool Hot Pink
    Pointer

شاطر | 
 

 حمام بريد الغرام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سليم عبد الباسط سليم
مـديـر الـمـنـتـدي
avatar

عدد المساهمات : 473
نقاط : 1073
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 35
الموقع : http://saleem.akbarmontada.com

مُساهمةموضوع: حمام بريد الغرام   الأحد نوفمبر 21, 2010 6:08 pm



حمام بريد الغرام

يا حمامه يللي ساكنه في برج الحمام


عايز ابعت معاكي لحبيبي ألف سلام
عايز أكتبله وأقوله انه وحشني
دا بقيت ماشي وأنا بكلم نفسي
وناس تشوفني فكراني إما اتجنيت
أو جرالي حاجه في عقلي أومش لاقي نفسي
دا من يوم ما سابني وعيني مش شايفه منام
روحي وقوليله مش عيب عليك
تجرح الحبايب ولا خلاص عليت ومديت رجليك
ولا أقولــِـك يا حمامه بلاش تقوليله كده
قوليله ملعون الحب اللي بالشكل ده
هو انت فاكر نفسك مين يعني
عشان تحييني مره ومرات تدبحني


إن كنت يوم عليت فأنا اللي علّيتك ولا هتنكر
ما انت فعلا زي ما بيقول المثل ناكر الجميل تاكل وتنكر
مش ياما أكلت حب متغمس بشوق
وياما شربت حنان وركبتك جناح طار بيك لفوق
ولا بصيت لنفسك دلوقتي ولقيتني تحت منك
طيب بص كده لتحت شوف ايه ضاع منك
ولا اقولك خليك مكانك ومتنزلش
لأنك بقيت خلاص ما تلزمش
وللحب صدقني انت متنفعش
وعشان لو نزلت هتخسر قلب حـــَـبك
محبش في يوم يشوفك ندمان راجع تتذلل لحبك

================
مـــديـــر الـمـنـتــــدي

أمـيــــر الـكـلـمـــــات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://saleem.akbarmontada.com
abomkarem



عدد المساهمات : 165
نقاط : 233
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: حمام بريد الغرام   السبت ديسمبر 04, 2010 8:27 pm


معلش انا وبقرأ شعرك الجديد أبدا
استوقفني هذا الشعر الجميل جدا جدا
انه لون وشكل ومغذي ومعني من طراز خاص
ياخي انا بجد احترت فيك مش عارف اقولك ايه
انت خلصت كل الكلام
كل يوم بتبدع كل يوم بتقول شكل ولون مختلفين
انت مش عارف انا اعجبت بحمام بريد الغرام دي قد ايه
لا وكمان وانت بتقول
إن كنت يوم عليت فأنا اللي علّيتك ولا هتنكر
ما انت فعلا زي ما بيقول المثل ناكر الجميل تاكل وتنكر
مش ياما أكلت حب متغمس بشوق
وياما شربت حنان وركبتك جناح طار بيك لفوق
روح ياشخ ربنا يبارك فيك وفي موهبتك والله
والله حرام انت تبقي مدفون في الصعيد
وحرام الموهبه دي متظهرش للنور
شكرا اخي الشاعر شكرا جزيلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سليم عبد الباسط سليم
مـديـر الـمـنـتـدي
avatar

عدد المساهمات : 473
نقاط : 1073
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 35
الموقع : http://saleem.akbarmontada.com

مُساهمةموضوع: رد: حمام بريد الغرام   السبت ديسمبر 04, 2010 8:44 pm

أنا اللي مش عارف اشكرك ازاي يا اخ ابو المكارم
والله دا كلام كبير قوي وبجد دا كتير جدا عليا
انا مستحقهوش
ومن كل قلبي اشكرك


================
مـــديـــر الـمـنـتــــدي

أمـيــــر الـكـلـمـــــات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://saleem.akbarmontada.com
بطة

avatar

عدد المساهمات : 34
نقاط : 40
تاريخ التسجيل : 12/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: حمام بريد الغرام   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 7:28 pm

بجد والله جميل اكثر من رائع
ربنا يحفظك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://saleem.akbarmontada.com
سليم عبد الباسط سليم
مـديـر الـمـنـتـدي
avatar

عدد المساهمات : 473
نقاط : 1073
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 35
الموقع : http://saleem.akbarmontada.com

مُساهمةموضوع: رد: حمام بريد الغرام   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 7:56 pm

كما دعوتي لي الله ليحفظني أدعو لكي بمثل هذا الدعاء وأزيد
ربنا يكرمك اختي
شكرا جزيلا



================
مـــديـــر الـمـنـتــــدي

أمـيــــر الـكـلـمـــــات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://saleem.akbarmontada.com
الطائر الحزين

avatar

عدد المساهمات : 3
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 15/12/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: حمام بريد الغرام   الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 7:00 pm

كلمات فى منتهى الروعة جميل جدا جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صقر الصعيد
نائب مديـر المنتـدي
avatar

عدد المساهمات : 147
نقاط : 250
تاريخ التسجيل : 17/04/2010
العمر : 32
الموقع : saleem.akbarmontada.com

مُساهمةموضوع: حمام بريد الغرام   الأحد ديسمبر 26, 2010 11:03 am

جمـــــــــيــــــــــــل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://saleem.akbarmontada.com
 
حمام بريد الغرام
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي سليم عبد الباسط سليم :: قـســـم الـشـعــــر والأدب :: كـلـمــــات وأشـعـــار-
انتقل الى: